Article •  31.08.2021

Продажі насіння соняшнику бренду Pioneer® зросли на 80% у другому кварталі 2021

Something went wrong. Please try again later...
IMG-1928_005_Corteva_UA-V1_new_1

Міжнародна науково-дослідницька сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience продовжує суттєво нарощувати темпи розвитку бізнесу в Україні. 

Завдяки збалансованій ціновій пропозиції та якісному портфелю гібридів, який допомагає аграріям всіх регіонів забезпечити максимальний врожай, у другому кварталі 2021 року продажі насіння соняшнику флагманського бренду Pioneer® зросли майже на 80% відносно другого кварталу 2020 року, а продажі гібридів кукурудзи бренду Pioneer® - на 34%. Ще одним проявом успіху українського бізнесу у сегменті насіння став потужний старт продажів насіння озимого ріпаку Brevant™ - вони зросли на 50% у червні 2021 року відносно червня 2020 року. Також протягом сезону 2020/21 відбулося зростання продажів преміальної технології обробки насіння LumiGEN™ на 143% відносно попереднього аналогічного періоду.

Бізнес засобів захисту рослин Corteva Agriscience в Україні також показав сильний результат – завдяки підвищеному попиту на передові продукти компанії у першому півріччі 2021 року продажі ЗЗР зросли на 6% відносно першого півріччя минулого року. Зокрема, успішні результати показали продажі інноваційних гербіцидів на основі новітньої молекули Arylex™ active, які зросли на 120% протягом першого півріччя 2021 відносно аналогічного періоду минулого року. Так, другий рік поспіль демонструє успіхи гербіцид системної дії Геліантекс™ - його продажі збільшилися на 136% за перше півріччя до аналогічного попереднього періоду.

Виробничі успіхи 2021 року стали для Corteva в Україні абсолютно рекордними – компанія збільшила посівні площі, зокрема під виробництво насіння кукурудзи з 4 тис. га до понад 8 тис. га. Загалом цьогоріч на полях більше 25 виробників-партнерів заводу «Стасі Насіння» виробляється близько 25 гібридів кукурудзи та близько 5 гібридів соняшнику брендів Pioneer® та Brevant™.

Команда Corteva Agriscience продовжує навчати фермерів згідно з Цілями сталого розвитку 2030 та продовжує надавати цього сезону безкоштовні агротехнологічні консультації своїм клієнтам по всій території України та впроваджувати різноманітні цифрові сервіси, зокрема фотометрію, онлайн-додатки та боти. Щоб продемонструвати фермерам процес правильного підбору гібридів та захисту рослин, Corteva Agriscience в 2021 році заклала 13 аграрних полігонів, в тому числі сім з розширеними дослідами по засобах захисту. Також з метою забезпечення безперервності процесу надання консультацій в умовах обмеження особистих зустрічей протягом сезону компанія запустила новий інформаційно-цифровий інструмент для інформування та консультування фермерів - Viber канал «Corteva АгроЕксперт».

«Наша єдина команда Corteva продовжує працювати заради добробуту українських сільгоспвиробників, пропонуючи передові продукти та сервіси, що допомагають їм максимізувати врожайність та власні прибутки. Це дозволяє Corteva тримати темпи зростання, сильні позиції та зберігати хороші фінансові показники. Враховуючи вимоги клієнтів, ми продовжуємо впроваджувати мультиканальну мультибрендову стратегію, даючи можливість сільгоспвиробникам купувати продукцію як напряму через торгових агентів з продажу насіння бренду Pioneer®,  так і через наших партнерів-дистриб’юторів, які продають інноваційні засоби захисту з нашого портфелю та насіння бренду Brevant™ seeds. Важливо також зазначити, що ми враховуємо заходи безпеки в нашій роботі з огляду на тривалі карантинні обмеження, і прикладаємо всі зусилля для того, аби безперебійно продовжувати допомагати аграріям із забезпеченням їх передовою генетикою, інноваційними засобами захисту, а також передавати їм сучасні знання та агрономічні практики», -  зазначив Сергій Харін, керівник бізнесу Corteva Agriscience у Східній Європі.

Глобально компанія звітувала сильні результати у другому кварталі та першому півріччі раніше у серпні. Зокрема, чисті продажі за перше півріччя 2021 року зросли на 7% в порівнянні з попереднім роком. Органічні продажі за той же період зросли на 6%. Продажі нових продуктів збільшилися приблизно на 260 млн дол. США в порівнянні з першим півріччям 2020 року.