Зважений підхід до продажів забезпечив стабільність діяльності Corteva Agriscience в сезоні 2020
КИЇВ, Україна, 30 вересня 2020 р. - Забезпечення безпеки роботи команди, виведення на ринок нових продуктів, розрахованих на складні кліматичні умови, вдала мультиканальна мультибрендова стратегія продажів, а також акцент на програми навчання, агрономічну та фінансову підтримку клієнтів - керівники Corteva Agriscience розповіли про принципи роботи компанії в сезоні 2020 року, а також поділилися планами на 2021 рік.
«У непростих умовах минулого сезону ми зосередилися в першу чергу на здоров'ї та безпеці наших співробітників, підтримували клієнтів, забезпечуючи безперервність постачань та надаючи віддалені консультації, приділяли увагу громадам, в яких працюємо. Це в результаті дозволило нам максимізувати цінність для наших акціонерів і дотримуватися нашого призначення збагачувати життя тих, хто виробляє, та тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток майбутніх поколінь», - заявив Сергій Харін, керівник бізнесу Corteva Agriscience в Східній Європі. Серед вдалих новацій компанії він зазначив запуск мультиканальної мультибрендової стратегії продажів - початок прямих продажів фермерам насіння бренду Pioneer®, продовження реалізаціі насіння бренду Brevant™ та засобів захисту через дистрибуційний канал. За його словами, в минулому сезоні був помітний значний попит на нові продукти захисту рослин, зокрема гербіциди з молекулою Arylex™active, а також нові гібриди кукурудзи та соняшнику.
2020 став для всіх фермерів України роком, який вимагав максимального застосування агрономічних знань та кмітливості, заявив керівник агрономічного відділу Corteva Agriscience Сергій Резніченко. «Тривала весна з помірно низькими температурами, посушливий період на великій кількості територій України, збої в вегетації рослин призвели до негативних явищ у розвитку - наприклад, некрозам, філодіям, скиданню рядів», - розповів експерт. За його словами, збір врожаю запізнюється на 3-4 тижні, тобто вибір правильних гібридів для вирощування в регіонах істотно впливає на успіх. «В хороший рік всі гібриди дають непогані результати, а в посуху проявляють себе гібриди передової селекції, наприклад лінійки Optimum® AQUAMax®, які продемонстрували здатність давати стабільний врожай навіть у стресових умовах», - додав Резніченко.
Щоб продемонструвати фермерам процес правильного підбору гібридів та захисту рослин, у 2020 році Corteva Agriscience заклала 17 агрополігонов, в тому числі п'ять з розширеними дослідами по засобах захисту. Навчання на агрополігонах пройшло понад 600 осіб, як клієнтів, так і співробітників компанії. Це частина реалізації Стратегії сталого розвитку 2030, яку Corteva презентувала раніше цього літа. Важливо відзначити, що агрополігони дозволяють спостерігати не тільки за результатами застосування кращих технологій, а й вивчати приклади типових помилок, а також способи їх усунення.
Робота команди Corteva в сезоні 2019/2020 забезпечила частку ринку насіння кукурудзи 20% і частку ринку насіння соняшнику 15%, за даними аналізу Kynetec, Kleffmann Group, повідомив керівник відділу маркетингу та комерційної ефективності Corteva Agriscience Олександр Дмитрієв. В цьому році компанія представила преміальну технологію обробки насіння LumiGen™, інноваційний гербіцид для соняшника Helianthex™ на основі молекули Arylex™ active, частка якого в своєму сегменті вже становить 3%, а також ряд комплексних маркетингових пропозицій, що поєднали насіння соняшника та фунгіцидний захист цієї культури, для українських сільгоспвиробників. У наступному році команда сфокусується на зміцненні позицій у категорії насіння кукурудзи, покращенні позицій в категорії насіння соняшника і технологій захисту, а також розвитку бренду Brevant ™ і підтримки інновацій на основі молекул Arylex™ active, Rinskor™ active і Zorvec™.
«Щоб забезпечити доступ фермерів до фінансування якісного насіння і засобів захисту в період кризи, в минулому сезоні компанія створила відділ фінансових рішень і запустила ряд ініціатив. За час роботи відділу в сезоні 2019/2020 вже нараховується близько 250 інструментів на загальну суму 2,4 мільярда гривень», - додав керівник відділу фінансових рішень і стратегічних проєктів Павло Матюша. У компанії очікують подвоєння кількості інструментів в наступному сезоні. На сьогоднішній день пропозиції для клієнтів компанії включають програму вексельного фінансування під 1% на термін до дев'яти місяців, форвардне співробітництво із залученням трейдерів-партнерів, програму фінансових аграрних розписок, яка в перший рік досягла 17% від вартості всіх забезпечених інструментів. Індексне страхування вологості ґрунту, за словами експерта, також матиме популярність у клієнтів Corteva, беручи до уваги постійне збільшення посух.