Corteva Agriscience виступила партнером дискусії «Майбутнє їжі» на конференції The Tiger Conference
Під час події ключові учасники продовольчого ланцюгу обговорювали вплив споживчих тенденцій та інновацій на майбутнє галузі
Під час події ключові учасники продовольчого ланцюгу обговорювали вплив споживчих тенденцій та інновацій на майбутнє галузі
Київ, Україна – 16 грудня 2019 р. – Corteva Agriscience, публічна, глобальна, винятково сільськогосподарська компанія виступила партнером дискусії “Майбутнє їжі: Вплив інновацій” під час конференції The Tiger Conference, яку організувала провідна англомовна газета Kyiv Post 10 грудня в Києві. Ціллю заходу стало обговорення питання зростаючої потреби у продуктах харчування, виготовлених сталими методами за допомогою інновацій. Спікерами дискусії виступили: Андреас Хубер, керівник наукових польових досліджень Corteva Agriscience в регіоні ЕМЕА (Європа, Близький Схід і Африка), Алессандро Дзанеллі, генеральный директор Nestle в Україні та Молдові, Юлія Бадрітдінова, генеральний директор McDonald's в Україні та Тіно Цайске, генеральний директор METRO Cash & Carry в Україні. Модерувала дискусію Соня Чаймаз, головний редактор компанії Longitude з Financial Times Group.
Обговорення було побудовано навколо результатів нещодавнього дослідження “Сталі Продовольчі Системи” , яке провела компанія Longitude (Financial Times Group) за ініціативою Corteva Agriscience. Дослідження ґрунтується на двох опитуваннях, в яких брали участь 600 власників та керівників господарств, а також 2,500 споживачів у європейських країнах, включаючи Україну. Дослідження виявило, що українські споживачі є такими ж відкритими до сприйняття нових технологій вирощування рослин, таких як CRISPR-Cas/редагування геномів, як і споживачі інших європейських країн - більше половини опитаних споживачів схвалюють ці технології, якщо вони сприяють сталому виробництву продуктів харчування, і готові платити більше за їжу, виготовлену сталими методами.
Учасники дискусії обмінялися поглядами щодо споживчих тенденцій виявлених у дослідженні та інновацій, які їх компанії використовують для задоволення мінливих споживчих потреб та сприяння сталому виробництву продуктів харчування. Усі погодилися з тим, що харчова промисловість повинна зазнати значних змін, щоб нагодувати зростаюче населення світу поживною та здоровою їжею, а галузі, пов’язані з харчовою промисловістю, такі як сільське господарство, повинні бути одними з ключових гравців.
Андреас Хубер, керівник наукових польових досліджень Corteva Agriscience в регіоні ЕМЕА
«Є дві нещодавні інновації в сільському господарстві, які суттєво трансформують галузь та приведуть до більш стійкої форми сільського господарства. Перша - це цифрове управління посівами з допомогою роботизованих сенсорних машин, які будуть патрулювати поля та забезпечать захист рослин точково, зменшуючи при цьому кількість використаних хімічних речовин, мінімізуючи таким чином екологічний слід. Друга - це технологія редагування геномів CRISPR-Cas, яка може створити вдосконалену рослину, не включаючи ДНК рослин інших видів. CRISPR дає можливість створювати рослини, багаті на поживні речовини, які могла б створювати природа або розвивати звичайна селекція, але робити це швидше та ефективніше. Щодо споживчих тенденцій, то новинкою є споживання високоолеїнової олії та її використання для харчової промисловості. Цей різновид олії містить більше вітаміну Е, ніж будь-яка інша рослинна олія, покращує імунну систему, а також її можна використовувати декілька разів для смаження, зберігаючи гарну якість їжі. Компанія Corteva Agriscience у своєму портфелі продуктів пропонує фермерам один з найбільш широких спектрів гібридів вискоолеїнового соняшнику на ринку України. Ми віддані людям, які прагнуть вести здоровий спосіб життя».
Алессандро Дзанеллі, генеральный директор Nestle в Україні та Молдові
«Харчова промисловість проходить одну з найбільших трансформацій за весь час. Це зумовлено трьома факторами. По-перше, мінливі звички споживачів – діджиталізація сприяє швидкій зміні трендів і споживачі стають все більше зацікавлені у прозорості, вони хочуть бути частиною процесу та знати більше про ланцюг створення вартості продуктів харчування, які вони купують та про їх інгредієнти. Другий фактор пов’язаний з новими доступними технологіями, завдяки чому можливими стають нові винаходи та інноваційні рішення для виробництва та пакування. І останнє – це вплив на навколишнє середовище. Еволюція харчової промисловості буде мати величезний вплив на навколишнє середовище та громадське здоров’я – більший, ніж будь-яка інша промисловість, зважаючи на потребу нагодувати 10 мільйонів населення у 2050 році. Усі ці три фактори вже трансформують харчову промисловість і можуть призвести до додаткових витрат, пов’язаних, зокрема, з необхідністю захисту навколишнього середовища. І головне питання полягає в тому, як ми розділимо ці видатки - скільки готові взяти на себе виробники продуктів харчування і скільки будуть готові платити споживачі».
Юлія Бадтрітдінова, генеральний директор McDonald's в Україні
«Ми знаємо, що для наших споживачів важливим є місцеве джерело постачання. Але для нас це непросте завдання – знайти постачальника для McDonald's, оскільки у нас дуже високі очікування від ділової етики бізнесу та вимоги безпеки. Ми контролюємо весь ланцюг постачання, коли обираємо партнера – від фермера до інгредієнтів, які постачаються в ресторан. Їжа виготовлена сталими методами починається зі сталого фермерства і це величезна можливість для України. Ми також працюємо над сталою упаковкою та повною переробкою, де це можливо. Щодо нововведень, вони є серцем нашого бізнесу. Ми завжди намагаємось дати більше нашим клієнтам, перевершити їхні очікування, шляхом забезпечення безпроблемного способу замовлення, оплати та отримання їжі. Ми тестуємо штучний інтелект у McDrive для прийому замовлення та додаткових пропозицій».
Тіно Цайске, генеральний директор Metro Cash & Carry Україна
«Щоб краще зрозуміти наших споживачів, ми розробляємо невеликі фокус-групи для клієнтів і запитуємо, що для них важливо. Ми отримуємо багато корисної та нової інформації. Простежуваність їжі дуже важлива і це стає стандартом. Тож ми спільно з дистриб'юторами розробляємо найкращі рішення для наших клієнтів. Ми також спостерігаємо зростаючий попит на необроблені фрукти, овочі та м'ясо, і переорієнтовуємось у відповідь на це».
Соня Чаймаз, головний редактор компанії Longitude, Financial Times Group
«Сільське господарство - це дуже важливий сектор для України, і інновації є ключовими для його зростання, сприяючи розвитку сталих практик. Наше спільне дослідження з Corteva показало, що близько 92% опитаних споживачів в Україні вважають, що продукція, виготовлена із застосуванням сталих технологій, приносить більше користі для їхнього здоров’я, тоді як 45% готові збільшити бюджет на 20% для придбання продуктів, виготовлених сталими методами. Про це слід пам’ятати кожному учаснику продовольчого ланцюга в Україні».
Під час конференції гості заходу також могли відвідати стенд Corteva Agriscience, отримати друковану копію дослідження «Сталі Продовльчі Системи», пройти вікторину про майбутнє їжі та дізнатись цікаві факти про сільське господарство. Відвідувачі відкрили для себе, як може виглядати їжа в майбутньому, переваги технології CRISPR та інші захоплюючі факти.