Українські компанії давно навчилися дотримуватися західних стандартів, втілюючи в життя масштабні соціальні проєкти. Серед ключових — участь у розвитку інфраструктури, поліпшення екології і постачання устаткування в лікарні. Але програм КСВ набагато більше. "Яку користь суспільству приносить ваш бізнес?" — саме таке питання все частіше ставлять претенденти-мілленіали під час працевлаштування. За результатами дослідження Global Millennial and Gen Z, проведеного компанією Deloitte, питання зміни клімату та захисту навколишнього середовища найбільше хвилюють молодь. Понад чверть зазначають, що вплив бізнесу на навколишнє середовище для них дуже важливий при купівлі товару або послуги компанії.
Журнал "Фокус" підготував дослідження соціальних програм, які розвивають великі міжнародні та українські компанії. Дуже цікавий соціальний проєкт TalentA реалізують в аграрній компанії Corteva Agriscience. Його ідея полягає у тому, щоб підтримати талановитих сільських жінок-фермерів. Згідно зі статистикою, жінки, які проживають у селах, складають чверть всього світового населення і близько 43% всіх працівників агросектору. Але частка жінок, які очолюють фермерське господарство в Україні, становить всього 10%, а зарплати найчастіше нижчі, ніж у чоловіків, що займають аналогічні посади. Програма Corteva Agriscience покликана переламати цей тренд і надати доступ жінкам до навчання ведення агробізнесу. Учасниці отримують знання з бізнес-планування, фінансів, лідерства. В ході програми вони подають свої агропроєкти і змагаються за гранти на їх реалізацію. У 2021 року кількість учасниць української програми зросла майже вчетверо — 75 осіб змагаються за три гранти на суму $22 тис.
Детальніше читайте за посиланням у журналі «Фокус».