«Жити безпечно» — основна цінність сільськогосподарської компанії Corteva Agriscience, що утворилася після злиття компаній Dow та DuPont. Цим правилом, за словами менеджерки з корпоративних комунікацій у Центральній і Східній Європі Анни Бабіч, Corteva керується в будь-яких аспектах діяльності.
«Це є наше зобов’язання — захищати безпеку співробітників і співробітниць у будь-якій життєвій ситуації. Ми з початку заснування компанії культивуємо культуру інклюзивності, включення, різноманітності. Тому ми дуже органічно приєдналися до підписання декларації з UNFPA, тим самим взявши публічне зобов’язання сприяти гендерній рівності та боротьбі із домашнім насильством», — зазнає Анна Бабіч.
На її думку, це також хороша можливість переймати досвід інших компаній та втілювати в життя найкращі практики. Цього року Corteva оголосила пріоритетні для себе Цілі Сталого Розвитку ООН до 2030 року, які передбачають сприяння гендерній рівності, розширенню й можливостей жінок в агробізнесі, а також залучення молоді до сільського господарства.
За словами Анни Бабіч, досі є стереотипне уявлення, що агробізнес — чоловіча справа. Тому компанія прагне розвінчити це хибне переконання та працює для просування гендерної рівності в сільському господарстві.
«У нас у компанії серед працівників дотриманий гендерний баланс. До того ж, серед правління також гарний показник для галузі — 40 % керівних посад займають жінки. Ми маємо успішні приклади кар’єри жінок, що працюють у полі. Розриву серед заробітних плат між чоловіками й жінками теж нема, бо на питаннях гендеру під час рекрутингу ніколи не акцентується. Це неприйнятно, відповідно до нашої корпоративної політики», — ділиться менеджерка.
Окрім того, компанія проводить різноманітні заходи для подолання гендерних стереотипів у галузі. Так, спільно з виданням Agravery.com Corteva зробили серію інтерв’ю з успішними в агробізнесі жінками. У 2019 році в рамках виставки АгроЕкспо Corteva ініціювала панельну дискусію «Жінки в агробізнесі», де представниці агрономічних професій обговорювали, як подолати наявні упередження.
Компанія започаткувала освітню грантову програму «TalentA» для підтримки фермерок у селах.
«Коли ми проводили дослідження «Глобальні жінки в сільському господарстві», ми зрозуміли, що їм не вистачає освіти, досвіду та фінансів, щоби досягти успіху в агробізнесі. Тому створили такий навчальний хаб, де 20 жінок вчитимуться soft skills, такі як лідерські навички, ефективність переговорів, опанують також основи презентацій, продажів, навички з розвитку бізнесу, проєктний менеджмент, дізнаватимуться, як залучати інвестиції, гранти. А після навчання будуть втілювати в життя свої проєкти, які змагатимуться за фінансову винагороду в розмірі п’яти, чотирьох та трьох тисяч доларів», — розповідає Анна Бабіч.
Залучення молоді
Corteva активно працює для того, аби все більше молодих людей приходили на роботу в агросферу. Так, у рамках програми роботи з молоддю, компанія створила відеоролик із популярної блогеркою Анною Трінчер під назвою «24 години в полі».
«Ми вирішили, що залучення популярних блогерів сприятиме вирішенню цієї проблеми. Відео підняло тему ролі жінки в агро й популяризувало сферу серед молодих людей. Ролик набрав майже 80 тисяч переглядів та 3,5 тисячі лайків», — каже Анна Бабіч.
Дізнайтеся більше за посиланням.