• Нові продукти та диференційовані технології підтримують двозначне зростання продажів у 2022 році
• Результати прибутків відображають ефективну реалізацію стратегії в динамічному операційному середовищі
• Рекомендації 2023 року підтримують структуру створення цінності-2025
Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) («Corteva» чи «Компанія») представила фінансові результати за четвертий квартал та повний рік, що закінчився 31 грудня 2022 року.
Основні події 2022 року
Підсумки 4 кварталу 2022 року
За четвертий квартал, який закінчився 31 грудня 2022 року, чистий обсяг продажів зріс на 10% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Органічні продажі1 зросли на 11%, очолювані зростанням в Латинській та Північній Америках.
Ціна зросла на 12% порівняно з попереднім роком, відображаючи продовження реалізації стратегії компанії «ціна за цінність» та відшкодуванню вищих виробничих витрат. Обсяг скоротився на 1% порівняно з попереднім роком, в основному через зниження поставок кукурудзи бренду Pioneer® у Північній Америці, рішення вийти з росії та війну в Україні, а також вологу погоду та тиск шкідників в Азійсько-Тихоокеанському регіоні та посуху в Латинська Америка.
У четвертому кварталі 2022 року збиток від безперервної діяльності за ЗПБО після сплати податку на прибуток склав 41 млн дол. США порівняно з прибутком в 155 млн дол. США в четвертому кварталі 2021 року. Операційна EBITDA1 за четвертий квартал склала 370 млн дол. США, що на 41% більше, ніж у попередньому році.
Підсумки сегменту насіння
У четвертому кварталі 2022 року чистий обсяг продажів насіння склав 1,6 млрд дол. США, що вищий за 1,4 млрд. дол. США у четвертому кварталі 2021 року. Приріст продажів зумовлений зростанням цін на 19%, що було частково нівельовано зменшенням обсягів на 1%.
Підвищення цін відбулося завдяки потужному виконанню стратегії в усьому світі, оскільки фермери віддають перевагу врожайності з метою компенсації інфляції. Зменшення обсягів обумовлене скороченням поставок кукурудзи бренду Pioneer® у Північній Америці, війною в Україні та рішенням вийти з росії, що було частково компенсоване високим попитом на кукурудзу в Бразилії.
Операційна EBITDA сегмента становила 71 млн дол. США у четвертому кварталі 2022 року, що більше за (11) млн. дол. США у четвертому кварталі 2021 року. Виконання цінової стратегії, поточні витрати та дії з підвищення продуктивності компенсували вищі вхідні витрати та витрати на фрахт, менші обсяги та збільшення інвестицій у дослідження та розробки. Рентабельність операційної EBITDA у сегменті покращилася приблизно на 510 базисних пунктів порівняно з аналогічним періодом попереднього року.
За 2022 рік чистий обсяг продажів насіння склав 9,0 млрд дол. США, що є вищим за 8,4 млрд дол. США в 2021 році. Зростання продажів було зумовлено підвищенням цін на 9%, що було частково нівельовано несприятливим впливом валюти на 2%.
Зростання цін було спричинене високим рівнем реалізації цінової стратегії в усьому світі, головним чином у Північній Америці та Латинській Америці, коли світові ціни на кукурудзу та сою зросли на 9% та 11% відповідно. Збільшення обсягів кукурудзи в Латинській Америці та сої в Північній Америці частково нівелювалося зменшенням посівів кукурудзи в Північній Америці та обмеженнями в постачанні ріпаку в Північній Америці. Проникнення на ринок сої Enlist E3TM(4) досягло понад 45% від загальної площі посівів в Північній Америці. Несприятливий валютний вплив спричинили турецька ліра та євро, що було частково компенсовано бразильським реалом.
Операційна EBITDA сегмента склала 1,7 млрд дол. США в 2022 році, що на 10% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Виконання цінової стратегії і поточні заходи щодо управління витратами і підвищення продуктивності компенсували зростання витрат на виробництво та транспортування, несприятливий вплив валюти, менші обсяги в Північній Америці та збільшення інвестицій у дослідження та розробки. Рентабельність операційної EBITDA сегменту збільшилась приблизно на 45 базисних пунктів порівняно з періодом попереднього року.
Підсумки сегменту засобів захисту рослин
Чистий обсяг продажів засобів захисту рослин склав приблизно 2,2 млрд дол. США у четвертому кварталі 2022 року порівняно з приблизно 2,1 млрд дол. США у четвертому кварталі 2021 року. Зростання продажів відбулося завдяки збільшенню цін на 7%, що було частково нівельовано на 2% несприятливим впливом валюти та на 1% несприятливим впливом на портфоліо.
Підвищення ціни було широкомасштабним, з приростом у всіх регіонах, насамперед в Латинській та Північній Америці, і в основному відображало ціноутворення через вищі витрати на сировину та логістику, а також цінність нашої диференційованої технології. Тривале проникнення нових продуктів було більш ніж нівельовано вологою погодою та низьким тиском шкідників в Азійсько-Тихоокеанському регіоні та посухою в Латинській Америці. Несприятливий валютний вплив спричинило євро, що було частково компенсовано бразильським реалом. Вплив на портфель обумовлено продажем активів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні.
Операційна EBITDA у сегменті становила 332 млн дол. США у четвертому кварталі 2022 року, що на 9% більше, ніж у четвертому кварталі 2021 року. Ціноутворення, сприятливий асортимент і підвищення продуктивності більш ніж компенсували вищі витрати на ресурси, включаючи витрати на сировину, і несприятливий вплив курсу валют. Рентабельність операційної EBITDA сегмента покращилася більш ніж на 60 базисних пунктів порівняно з періодом попереднього року.
Чистий обсяг продажів засобів захисту рослин склав приблизно 8,5 млрд дол. США за 2022 рік порівняно з приблизно 7,3 млрд дол. США за 2021 рік. Зростання продажів відбулося завдяки збільшенню обсягу на 9% і збільшенню ціни на 11%. Ці прибутки були частково нівельовані несприятливим впливом валюти на 3%.
Підвищення ціни, головним чином у Північній Америці та Латинській Америці, здебільшого відображало ціноутворення через вищі витрати на сировину та логістику, а також цінність нашої диференційованої технології. Збільшення обсягів було зумовлене постійним проникненням нових продуктів, включаючи гербіциди EnlistTM і ArylexTM та інсектицид IsoclastTM, а також продажі нових продуктів зросли на 33% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Несприятливий валютний вплив спричинили євро та турецька ліра, що було частково компенсовано бразильським реалом.
Операційна EBITDA у сегменті становила 1,7 млрд дол. в США за 2022 рік, що на 40% більше, ніж за 2021 рік. Ціноутворення, зростання обсягів і підвищення продуктивності більш ніж компенсували вищі витрати на ресурси, включаючи витрати на сировину, і несприятливий вплив курсу валют. Операційна рентабельність EBITDA у сегменті зросла більш ніж на 330 базисних пунктів порівняно з аналогічним періодом попереднього року, головним чином завдяки ціноутворенню та новим диференційованим технологіям.
Прогноз на 2023
Прогноз для сільського господарства в 2023 році залишається стабільним, з рекордним попитом на зернові та олійні культури, оскільки кінцеві запаси продовжують перебувати під тиском. Ціни на сировинні товари перевищують середні історичні значення, а баланси та рівень доходів фермерів залишаються стабільними, що спонукає фермерів віддавати перевагу технологіям для максимізації прибутку. Компанія очікує збільшення посівних площ у США та продовжує стежити за динамічними погодними умовами в усьому світі.
Компанія надала прогноз3 на весь 2023 рік. Corteva очікує обсяг чистих продажів в діапазоні від 18,1 до 18,4 млрд дол. США, що в середньому є очікуваним зростанням на 5%. Операційна EBITDA1 очікується в діапазоні від 3,4 до 3,6 млрд дол. США, що в середньому є зростанням на 9% за рік. Очікується операційний прибуток на акцію1 від 2,7 до 2,9 долара США за акцію, що в середньому є зростанням на 5%, що відображає більший прибуток і нижчу середню кількість акцій, частково компенсовану прогнозованою вищою ефективною податковою ставкою та процентними витратами. Цей прогноз не включає раніше оголошені придбання біологічних активів, які, як очікується, завершаться в першій половині 2023 року.
У компанії відсутня можливість приведення своїх прогнозних фінансових показників, що не належать до ЗПБО, у відповідність до найбільш порівнянних фінансових показників ЗПБО США, оскільки компанія не може передбачити з достатньою достовірністю і без необґрунтованих зусиль ймовірність виникнення непідконтрольних їй статей балансу.
1. Органічні продажі, операційний прибуток на акцію та операційна EBITDA не є показниками GAAP. 2. Північна Америка визначається як США та Канада. EMEA визначається як Європа, Близький Схід та Африка. 3. Компанія не надає найбільш порівнянні показники GAAP на перспективній основі. 4. Соєві боби Enlist E3™ розроблені спільно компаніями Corteva Agriscience LLC та MS Technologies™.