Міжнародна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience виступила партнером проєкту «Я роблю бізнес: АГРО vs ІТ» українського співака, ведучого та блогера Володимира Дантеса (DANTES). Колаборація покликана привернути увагу молоді до роботи в сільському господарстві та підтримати нове покоління аграріїв®.
В інтеграціях до 10-серійного Youtube-шоу Corteva запросила зірку до себе в офіс та на поля, зацікавила грою Farming Simulator та поділилася результатами Всеукраїнського дослідження щодо бачення підлітками сільського господарства. Так, за результатами опитування лише 2% підлітків обирають професію аграрного спрямування або роботу в сільськогосподарській галузі, основною причиною чого є абсолютна відсутність знань про цю сферу діяльності. Дослідження показало, що лідери думок в соціальних мережах впливають на вибір професії підлітками в рівній мірі так само вагомо, як і батьки або інші родичі.
Засновуючись на цих даних, Corteva Agriscience вже третій рік поспіль використовує колаборацію з популярними блогерами як важливий інструмент для привернення уваги підлітків і розповіді їм про перспективи роботи в сільському господарстві.
В свою чергу Володимир Дантес, популярний блогер з понад 800 000 підписників в Youtube та Instagram, вже другий рік поспіль реалізує проєкт під назвою «Я роблю бізнес», в якому розповідає про особливості різних професій та галузей. Програма 2021 року фокусується саме на порівнянні агро та ІТ, як найменш та найбільш популярних кар’єрних спрямувань для української молоді.
Чи обгрунтоване це протистояння, чи можлива інтеграція обох сфер задля успішного бізнесу – про це глядачі дізнаються з 10-серійного шоу на Youtube-каналі DANTES. Інтеграція Corteva присутня в випусках №1, №3, №6 та №8. Сукупно відео з проявом компанії в Youtube отримали на сьогоднішній день більш ніж 820 000 переглядів.
«Я не розумію, кого не спитай серед молоді – кожен хоче бути блогером. А як же агро? Мої друзі з Corteva звозили мене в поля, показали, як працюють сучасні аграрії - і мені сподобалося», - зауважив Володимир Дантес.
«Однією з Цілей сталого розвитку Corteva 2030 є залучення молоді в сільське господарство, адже ми розуміємо, що майбутнє галузі та доступність харчування для всього людства залежить саме від того, скільки молодих дівчат та юнаків сьогодні оберуть сільське господарство для власної професійної реалізації. Ми підходимо до цього питання обґрунтовано та різносторонньо, і співпраця з лідерами думок є для нас невід’ємною частиною комунікації з молодим поколінням. Володимир має велику аудиторію шанувальників, які підтримують свого героя та прислухаються до його думки. І дуже приємно, що така успішна зірка цікавиться фермерством та звертає увагу на необхідність популяризації сільського господарства серед молоді. Нам було приємно підтримати Володимира в цій ініціативі, адже наші цілі співпали на 100%», - коментує Анна Бабіч, менеджерка з корпоративних комунікацій Corteva Agriscience в Центральній та Східній Європі.
Corteva Agriscience також реалізувала колаборації з блогерами в Румунії, Угорщині та Росії. Проєкт в Румунії увійшов до топ 5 кращих маркетинг-кампаній для молоді престижного міжнародного конкурсу комунікаційних проєктів SABRE AWARDS в регіоні EMEA. В Україні проєкт потрапив у 25 найефективніших маркетингових кампаній України рейтингу видання «Власть Денег».