Corteva нагороджена за найкраще управління корпоративною репутацією
Компанія здобула перемогу у рейтингу «Репутаційні АКТИВісти» серед постачальників насіння та агрохімії
Компанія здобула перемогу у рейтингу «Репутаційні АКТИВісти» серед постачальників насіння та агрохімії
Міжнародна науково-дослідницька компанія Corteva Agriscience визнана компанією з найкращим управлінням корпоративною репутацією в українському рейтингу «Репутаційні АКТИВісти» в номінації «Агросектор – постачальники агрохімії та насіннєвого матеріалу».
Рейтинг, організатором якого є Агенція PR-Service, сьомий рік поспіль оцінює досягнення компаній, які демонструють суттєві результати з управління корпоративною репутацією, у профільних номінаціях за п’ятьма критеріями:
У всіх критеріях Corteva Agrisciencе отримала найвищі бали від членів журі, серед яких представники органів державної влади, галузевих друкованих медіа та онлайн-проєктів, галузевих та інвестиційних об’єднань, а також громадських організацій.
«Репутація в кризові часи продемонструвала свою силу і вартість. В умовах пандемії невизначеність означала, що клієнти, співробітники, регулятори, громади та інші стейкхолдери стали ще більш прискіпливо спостерігати за кожним рухом бізнесу, і сільське господарство не є виключенням. І саме репутація в цей непростий час стала опорою для багатьох компаній, - сказала Анна Бабіч, менеджер з корпоративних комунікацій у Центральній та Східній Європі Corteva Agriscience, під час офіційної церемонії вручення нагороди. – Це визнання є заслугою великої глобальної команди Corteva з 20 тисячами співробітників у 130 країнах, які кожного дня працюють з фермерами, допомагаючи їм забезпечувати споживачів по всьому світу смачною і здоровою їжею. Ми з шаною приймаємо цю нагороду, дякуючи організаторам і членам журі за високу оцінку і визнання нашої діяльності».
Cлідуючи Цілям сталого розвитку 2030, Corteva покращує життя сільських громад, розширюючи доступ до освіти, розвиваючи молодь, надаючи можливості для жінок та підтримуючи місцеві ініціативи з продовольчої безпеки. Компанія активно комунікує через засоби масової інформації як соціальні проєкти, залучаючи громади до участі, так і регулярно повідомляє клієнтів та бізнес-спільноту про результати комерційної діяльності, виробничі успіхи та інноваційні рішення для ринку. За даними моніторингової агенції Ecosap, у 2020 році Corteva Agriscience в порівнянні з конкурентами була найбільш активна в ЗМІ в розрізі корпоративних новин, а також новин в тематичному блоці «насіння». Два роки тому під час виокремлення Corteva як незалежної компанії від DowDuPont та вихід на Нью-Йоркську фондову біржу, комунікаційна активність компанії першочергово була спрямована на розбудову впізнаваності нового бренду Corteva на світових ринках, включаючи Україну. Під час пандемії COVID-19 компанія сфокусувалася на забезпеченні здоров’я та безпеки співробітників та клієнтів, а також стабільності бізнесу та безперебійності постачань, що дозволило фермерам в усіх країнах вчасно отримати посівний матеріал та засоби захисту рослин і уникнути дефіциту продуктів харчування. Також компанія активно залучена до допомоги медичним установам та малозабезпеченим верствам населення.