Publication •  19.04.2023

Репутація чи прибутки

Something went wrong. Please try again later...
Media_pitches  

Не всі великі гравці агроринку припинили бізнес в рф після початку повномасштабного вторгнення держави-агресора в Україну. Переважна більшість лише згорнула або значно скоротила інвестиційні програми на території нашого північно-східного сусіда. Що важливіше: миттєві фінансові втрати або заплямована репутація та великі збитки у майбутньому, адже антиросійські санкції ніхто не скасовував?

Анна Бабіч, менеджер з корпоративних комунікацій у Центральній і Східній Європі компанії Corteva Agriscience

Головний репутаційний виклик 2022 року для більшості компаній незалежно від галузі – це відповідність їхніх реакцій та дій заявленим корпоративним цінностям (зокрема, важливою є позиція щодо роботи в росії). Основні гравці ринку насіння та засобів захисту рослин – це міжнародні компанії, яких приблизно десять. Проте лише дві з них – Corteva Agriscience та FMC, обидві мають американське коріння – чітко продемострували свою позицію та повністю вийшли з ринку росії попри значні фінансові втрати. Інші ж всіляко виправдовують свою роботу в країні-агресорі (наприклад, забезпеченням глобальної продовольчої безпеки) та продовжують утримувати там офіси та виробництва, сплачуючи податки, за які купуються ракети, що летять в бік України. 

Тож у комунікаціях зараз ми робимо основний акцент саме на нашій виключно проукраїнській позиції, яка виділяє нас з-поміж інших гравців ринку. З осені минулого року триває інтегрована комунікаційна кампанія «Завжди з вами. Тільки з Україною», котра об’єднує маркетингові та корпоративні комунікації, відносини з органами державної влади й індустрією, а також комерційні ініціативи та проєкти гуманітарної підтримки постраждалих громад. Так, у розрізі корпоративних комунікацій ми формуємо наратив новин навколо ключового повідомлення та продовжуємо активну взаємодію зі ЗМІ, пропонуючи ринку актуальні новини, експертні колонки, інтерв’ю, що відповідають запитам аудиторії та є, як-то кажуть, «на часі». Згідно з даними медіамоніторингу 2022 р., на своєму ринку Corteva посіла першу сходинку стосовно кількості згадувань, причому в позитивній тональності, і має 99% позитивних згадувань саме серед тих матеріалів, які враховують позицію нашої компанії щодо війни в Україні. Інші найближчі конкуренти за кількістю публікацій з озвученою позицією щодо війни мають 57%, 41%, 18% негативу. Наші комунікаційні ініціативи, підкріплені реальними діями, що спираються на цінності, дозволяють вигідно позиціонувати компанію як в медійному просторі, так і серед основних груп стейкхолдерів, тим самим зміцнюючи нашу корпоративну репутацію. 

Corteva ще у квітні заявила, що повністю виходить з російського ринку. У 2022 році компанія стала партнером проєкту «Мама, я ганяю тачки» українського співака Володимира Дантеса. Колаборація покликана привернути увагу до важливості виходу глобального бізнесу з росії та підтримки економіки України. Corteva запросила Дантеса побачити роботу волонтерів Let’s Help, «Картопляні війська» та «Звичайні люди», яких підтримує сама. Чому обрали Дантеса? Хотіли, аби заклики почула молода аудиторія. Важливо було поділитися з нею своїми цінностями.

Джерело: "Репутаційні активісти. Результати VIII національного рейтингу управління корпоративною репутацією".