Зберегти і примножити
Коментарі Анни Бабіч, менеджерки з корпоративних комунікацій в Центральній та Східній Європі компанії Corteva Agriscience, виданню «ТОП-100» про нові виклики і тренди в управлінні репутацією.
Коментарі Анни Бабіч, менеджерки з корпоративних комунікацій в Центральній та Східній Європі компанії Corteva Agriscience, виданню «ТОП-100» про нові виклики і тренди в управлінні репутацією.
Немає лиха без добра: бізнес був змушений трансформувати свої комунікації, щоб вижити і відповідати зовнішнім обставинам. Те, до чого багато готувалися на стратегічних сесіях, довелося впроваджувати дуже швидко і часто інтуїтивно. Змінилося не тільки зовнішнє середовище, але і вимоги різних груп стейкхолдерів до брендів. До речі, і термін служби стратегій скоротився, адже мало просто розуміти і відслідковувати тренди, важливо їх формувати або як мінімум бути першопрохідцем в реалізації.
Експерти з комунікацій українських компаній, в тому числі Анна Бабіч, менеджерка з корпоративних комунікацій в Центральній та Східній Європі компанії Corteva Agriscience, допомогли «ТОП-100» розібратися з новими викликами і трендами в управлінні репутацією. Ринки, які представляють експерти, мають свої особливості в комунікаціях з внутрішніми і зовнішніми аудиторіями, що дозволило сформувати актуальні принципи репутаційного менеджменту.
Як за останні два роки трансформувався ваш бренд?
А.Б.: Corteva - це новий бренд, який з'явився після злиття світових лідерів DuPont і Dow. Ім'я майбутньої компанії ми оголосили в лютому 2018 року, а в червні 2019-го вийшли на Нью-Йоркську фондову біржу як незалежна компанія. Протягом двох років ми активно працюємо над впізнаваністю бренду, оскільки наші клієнти і співробітники звикли до історичних назв. Ми вклали багато зусиль в просування нового бренду, нової філософії і раді, що на ринку нас вже впізнають саме як Corteva Agriscience.
Як тотальний перехід в онлайн змінив принципи управління репутацією компанії?
А.Б.: Наші принципи управління репутацією залишилися незмінні, ми все так же вірні своєму призначенню і цінностям: забезпечуємо безпеку співробітників, працюємо на благо клієнтів і суспільства, діємо прозоро і етично. Змінилися підходи в організації роботи, а перехід на віддалений режим допоміг нам прискоритися з впровадженням деяких ініціатив. Наприклад, коли у нас зникла можливість спілкуватися в офісі, ми побачили гостру необхідність у створенні україномовного інтранету для співробітників, щоб мати можливість підтримувати їх залученість, систематично інформувати про життя української команди і отримувати зворотний зв'язок. Інший приклад: освітньо-грантовий проект для жінок-фермерок TalentA спочатку припускав 4-денний офлайн-курс, але після введення карантину ми швидко його переформатували в онлайн, додали більше лекцій, продовжили до двох місяців.
Які три основних тренди в комунікаціях будуть актуальні в найближчі кілька років?
А.Б.: Факт-чекінг з боку широкої аудиторії, яка вже починає орієнтуватися у великому обсязі інформації, більш уважно ставиться до написаного в медіа, аналізує повідомлення і розпізнає маніпулятивний контекст. Комунікаційникам при цьому необхідно буде відповідати аудиторії і співпрацювати виключно з надійними професійними ресурсами, якщо вони не робили цього раніше. Комунікації в онлайн будуть превалювати над офлайн, тому доведеться шукати нові формати, щоб відрізнятися серед численних однотипних вебінарів, при цьому вчитися ефективно і креативно залучати аудиторію. Онлайн ще більше посилить глобалізацію в комунікаціях, як зовнішніх, так і внутрішніх, що дозволить легко обмінюватися знаннями та досвідом, а значить, ми побачимо ще більше цікавих подій і проектів, в тому числі в комунікаційній сфері.
Продивитися повний матеріал можна за посиланням.